قصص نيك دياثه。 دياثة زوج

شاهدني وانا أنيك زوجتك قصص دياثة مصورة مترجمة عربي

👊صمم زوجي على عزومته على شاي لدينا بشقتنا وجاء أحمد الى شقتنا وجلس بالصالة ودخلت انا الى المطبخ وجاء زوجي خلفي وقال لي فرصة ممتازة لعمل أي شيء جديد اخلعي حجابك وصففي شعرك وارتدي شيء منزلي مثير , فقلت له غير معقول انا لا استطيع عمل ذلك فقال زوجي تجرأي فدخلت لغرفة النوم وإرتديت فستان صدره مفتوح الى حد ما وصففت شعري بسرعة وأعددت الشاي وأحضرته للصالة فلاحظت أن احمد ينظر لي نظرات إعجاب بقوة وجراءة ولا يستطيع أن يمسك نفسه. عمري ما اتخيلت اني انيك ام صحبي احمد و كانت امراة ناضجة سكسية جدا و عليها طياز كبيرة و بزاز ملبنة كبار و طول عمري و انا بتمنى انيك ست زيها و ياما ضربت عليها العشرات و بداية انا اسمى سعيد 19 سنة طولى 180 و وزنى 75 جسم رياضى احب النيك و السكس جدا. من زمان انا و صغير علطول اسمع عن الحب من اول نظره و انك ممكن تحب و انت رافض الفكرة و المبدأ ممكن خايف من التجربة ممكن خايف من تجارب سابقة بس للى اقدر اثبتهولك انك لو لقيت للى تحبه من غير ما تحس هتعمل اى حاجه هيطلبها و هتبقي مجنون حرفيا الكلام دا ينطبق على الراجل و الست. فاجأه زوجي بسؤال مباغت وهو يمسكني من يدي ويجعلني اقف وأدور حول نفسي وهو يقول له هل تعجبك , تفاجأ أحمد لكن كانه قرر مجاراة زوجي فقال وهو ينظر لجسمي جداً , فقلت له انا هذه المرة , ماذا أعجبك في جسمي أكثر , فنظر لطيزي وهو يشير لها ويقول بصوت خافت , طيزك. قصص سكس دياثة مراتي الشرموطة تتناك من عشيقها البحر و يعمل معاها حرف تي قصص سكس دياثة مع مراتي زميلها يكيفها بزبه انا حميد عندي 25 سنة مراتي مرام اصغر من بسنة و حلوة و بيضا زي القشطة و جسمها ناعم زبدة مشكلتي معاها اني مش عندي رغبة جنسية كبيرة وكتير ببقي مش عاوز انيك خالص وهي بتبقي هايجة بتقولي نفسي في زبر يملي فراغ كسي و فراغ شهوتي و يشبعني بس انا مش قادر عليها ابويا هو اللي جوزني مرام وهي بنت خالي و شغاله ممرضة في مستشفي كبيرة وبتعمل انا روحت عندها المستشفي واحنا مخطوبين ولاحظت انها علي علاقة بدكتور معاها اسمه شادي ومع اني قفشتها معاه مره وهومرقدها علي سرير في المستشفي في غرفة فاضية وكان في اليوم دا بيحك زبه في طيزها من علي الهدوم بس انا تجاهلت الموضوع اتخضت مرام لما شفتها بتتناك و خافت لحسن اقول للناس بس لما عرفت اني منفض ارتاحت اوي بدايتي مع الدياثة منذ الصغر و احلي قصص سكس ديوث الدياثة بدات عندي من زمان لان امي كانت ست متحررة و ابويا مقدرش يمشي كلمته عليها ابدا وربت اخواتي البنات علي انهم احرار ومش من حق اي راجل يتحكم فيهم اتعودت مع الوقت اني اقعد معاهم واسمع حكايات منهم عن التحرش اللي بيحصل ليهم في الشغل وخصوصا اختي الكبيرة كانت جريئة جدا واتناكت من زميلها في الجامعة و حملت و سقطت العيل بس اكتر موقف بدأ يخلي الدياثة تبقي في دمي لما في يوم رجعت من بره و لقيت امي و اخواتي قاعدين مع صاحب المحل اللي تحتنا و كنا اشترينا منه اجهزة بالتقسيط ولقيت اختي الكبيرة ملزوقة فيه و عماله تلعب علي وركه كانها شرموطة والقحبة امي كانت تعتبر قاعدة في حجره و دخل بعد كدا ما امي و اختي قعد عشر دقايق ولقيته طالع بيربط الحزام ومبسوط اوي عرفت انه ناك امي و اختي مره واحدة ومن ساعتها مفيش حاجه بقيت تفرق معايا و الدياثة بقيت شي اساسي في حياتي وبعد ما اتجوزت مرام حاولت انسي بس الدياثة بتجري ورايا لقيت مرام داخله عليا و تقولي ان الدكتور شادي عازمنا عشان نروح عنده نصيف في الشاليه بتاعه طبعا انا كنت عارف العلاقة اللي كانت بين مراتي وبين شادي و عارف انه عشيقها قبل الزواج كنت مضطر اوافق علي كلامها لاني قي الفترة دي كنت مفلس و مش هعرف اخليها تصيف علي حسابي ماذا فعل الدكتور شادي في كس زوجتي مرام في البحر بعد فشخ شرفي روحنا في الشاليه بتاع شادي وهناك لقيت مفاجأة غريبة في انتظاري قصص سكس دياثة هتجيبهم الشاليه مش متجهز و مفيش غير غرفة واحدة اللي جاهزة و متشطبة وفيها سرير واحد كمان طبعا كنت مضطر انام انا و مرام زوجتي جنب شادي علي السرير مراتي في حضني و شادي في ضهري و في الليل كان شادي بيتحرش بمراتي ويمد ايده عليها بحجة انه نايم ومش واخد باله و يقفش بزازها وفي الصبح خرج هشام يجهز حاجه و قعدت انا ومرام في الغرفة لبستها بنفسي الكيلوت الاحمر انا بحبه ونزلنا البحر ومره واحدة لقيت شادي و مرام اختفو عن نظري وطلعت من البحر ادور عليهم لحد ما شوفتهم من بعيد في البحر وشادي عمال يغطس مراتي في الميه عرفت انه بينزلها تحت الميه تمص زبرو وتيقنت في اليوم دا انه شبع من كس مراتي وانه كان بينيكها في الميه لاننا بعد ما رجعنا الشاليه وانا ومرام في الحمام بنغير ملقيتهاش لابسه الكيلوت سالتها الكيلوت بتاعك راح فين فردت عليا بكل برود و كانها عاوزة تديثني قالتلي انها انها قلعته في الميه و رمته للسمك اصله مش بينفع قلتلها بس دا الكيلوت اللي انا بحبه عليكي قالتلي خلاص ابقي اشتري واحد والبسه انت يا خول وبعدين شادي مش بيحب الكيلوت دا فقلتلها طيب شادي ماله ومال الكيلوت بتاع مراتي انا شادي و النيكه الساخنة في قلب الحمام قالتلي احنا دلوقتي في الشاليه بتاعه يبقي نعمل اللي هو عاوزة مننا دخل شادي علينا الحما وكنا عريانيين وهو كمان كان عريان وزبرو واقف وقالي يلا يا حسام اطلع من هنا انا عاوز اقول لمرام حاجه بيني و بينها بصيت علي زبرو كان واقف عماله يلعب زي العمود الحديد وطبعا مفيش مقارنة بين زبه العملاق و زبري مسكت الهدوم بتاعتي و بلبسها عشان اخرج لقيت شادي هجم علي مرام ورفعها وعلي زبرو وحطها مرام القحبة صرخت من زبر شادي وهو بيخرق كسها قدامي قالتلي استني يا حميد بره عشان هبقي اخليك تنضف كسي عشان الحمل وخرجت و سيبت شادي بينيك مراتي. هكمل لكم القصة في الجزء الثاني. قصص جنسية جديدة وممتعة اعرف كيف تمتع المعلم اشرف اصدقائه بزوجتي و امي في ليلة واحدة قصص جنسية جديدة كلها اثارة و نيك ساخن بزب الحاج اشرف و اصدقائه علي حريمي الدياثة تجري في دمي اتجوزت بنت خالتي من 3 سنين هي بنت محترمة وجميلة جدا خدت جمالها من امها اللي هي في نفس الوقت توأم امي ابويا راجل غلبان لا بيهش ولا بينش وتعتبر امي هي اللي بتمشي البيت ومصالحنا كلها وحتي سيطرت عليا كمان عشان اقدر اتجوز وبسبب قلة الفلوس اضطريت استلف من المعلم اشرف صاحب العمارة اللي احنا ساكنين فيها وطبعا يضمن حقه بانه يخليني انا وابويا نمضي شيكات بالفلوس اللي استلفتها في البداية ولان الشغل كان كتير كنت بقدر اسد المبلغ المديون بيه كل اول شهر لحد ما السوق نام لقيت الشيكات تراكمت عليا وكل شوية اسمع كلام يسم البدن من المعلم اشرف وطبعا الست عنايات مراته كانت فاشخة امي ومراتي وضربتهم اكتر من مره وتيجي مراتي في الليل تهزقني هي كمان كنت عاجز وخايف اتكلم معاه لاني مش معايا فلوس اسد الشيكات دي ولازم اخرس وفي يوم المعلم بيتصل بيا في الليل ويقولي لازم تنزل وتجيبلي الفلوس حالا قفلت معاه ومش عارف اعمل كلمت امي ومراتي وطلبتا منهم ينزلو عشان يستسمحوه ويصبر عليا شوية قلت يمكن يعمل خاطر ليهم عشان حريم وبالفعل نزلو تحت واتاخرو اكتر من ساعتين فقلقت عليهم قلت انزل المحل اشوفهم بيعملو ايه بس من غير ما يحسو المحل بتاع اشرف في نفس العمارة بتاعتنا وفي باب من جوه مدخل العمارة علي المخزن بتاعه لقيت الباب مفتوح فتحة بسيطة وسامع اصوات امي ومراتي جوه بس اصوات مكتومة ببص من جنب الباب الاقي المعلم اشرف ومعاه 3 رجاله صعايدة عريانين و لونهم اسمر اتنين مع مراتي واتنين مع امي الاتنين اللي مع مراتي واحد منهم من قدام فاتح فمها بؤها ومطلع لسانها بيمص فيه والتاني من ورا بيحك زبه بين طيازها والمعلم اشرف ومعاه واحد كمان نايكين امي نيكه غريبة الراجل صاحبه معلق امي في الهوا مسنودة علي ايديه ومدخل زبه في فمها ورجليها ملفوفة حوالين وسط اشرف وزبو في كسها كانها متعلقة من كسها في زب اشرف عشان تسند ولا تقع علي الارض والراجل اللي بينيكها في فمها كان زبو كبير اوي وتخين امي كانت هتفطس وهي بتدخلو في بؤها الدم سخن في جسمي وكنت هدخل عليهم عشان اتخانق معاهم لقيت ابويا بيسحبني من دراعي بقيت في غريب زقني في الحيط علي جنب وقالي اهدي يا كمال يا ابني هتدخل جوه هتضرب و هتتناك وتتهزق قدام مراتك كمان وقالي كمان سيبهم هما خلاص قربو يخلصو وهيجيبو الشيكات اللي علينا ويبقي انتهي الموضوع ومحدش ليه عندنا حاجه كانه كان بيعلمني ازاي ابقي ديوث زيه هديت من كلام ابويا وطلعت انا وهو فوق و سيبنا حريمنا يتناكو تحت عشان يخلصونا من المصيبة اللي احنا فيها وبعديها بساعتين لقيت امي ومراتي طالعين وتعبانين عالاخر مراتي بالذات كانت مش تقفل رجولها علي بعض كانت عاجزة تماما عن المشي ودا بسبب تخن الزبار اللي دخلت في كسها وطيزها الليلة دي بخلاف زبي متوسط الحجم بسال امي عن الشيكات قالولها انهم هما اللي هيجيبو الشيكات بكره عندنا هنا في البيت ويعتذرولنا فضلت انا وابويا مستنينن المعلم اشرف لحد ما جه الساعة 11 بالليل وكانت تقدم احلي رقصات ساخنة تتعلم من مشهور يقدم احلي المتع واللحظات لمجموعة الشباب وكان معاه نفس الفحول اللي ناكو مرتي وامي امبارح بس اضطريت ادخلهم عشان اخود الشيكات واخلص وامي بتحط الاكل علي الترابيزة لقيت اشرف بيضربها علي طيازها جامد جدا سمعت في الشقة ومراتي كانت واقفه الجنب التاني من الترابيزة والفحل اللي كان قاعد ناحيتها سحبها من بزازها و قعدها علي زبو انا وابويا حاولنا نهدي الجو بس مفيش هما طالعين وناويين ينيكو امي ومراتي مره تاني ابويا قام من علي الترابيزة وراح يتفرج علي التلفزيون وسابهم ينيكو في مراته بس انا مقدرتش اتحرك من مكاني من الخوف مش عارف اعمل ايه خايف اشتبك معاهم يضربوني فسيبتهم يعملو اللي هما عاوزينه قلعو مراتي الطرحه و لفوها علي راسي وخلعوها الكيلوت و اجبروني البسه بعد ما قلعوني الهدوم ومسكو مراتي ونزلو فيها نيك ودق بزبارهم الطخينة ونفس الكلام مع ابويا قلعوه الهدوم ولبسوه كيلوت امي والسنتيان والطرحه فشخو الحريم نيك و بعد ما خلصو ناكوني انا وابويا وخلو نسوانا يتبولو علينا واحنا بنتناك وبردو مخدناش الشيكات. الهام بتحاول تفلفص وراحت على الاوضة كمال اخو شريف مش شقيق عنده 23 سنة جسمه رياضي مقسم اطول من شريف شوية وقمحي بس عيل خول بيتناك من تانية ثانوي جسمه ناعم مفهوش ولا شعراية أمه بتشيله بنفسها لما دخلوا عليه كان رافع رجليه الاتنين وعمال يدخل الزب الصناعي في طيزه ويتحرك في السرير يمين وشمال ويوحوح — ااه ياماما مش قادر بالراحة يا لبوة لالا طلعيه آآآه الهام. الهام ليها اتنين صحاب عارفين عنها كل حاجة انجي عندها 35 سنة وسحاقية وغادة دي اللي عرفت الهام كل حاجة ومعاها من الاول خالص الهام بدات طريقها دا من سنتين من بعد ما ابنها شافها بتلعب في طيزها بالزب الصناعي اللي كان في طيز كمال امبارح قبل كده كانت علاقات مع انجي وغادة بس ودا اللي هنكمله في الاجزاء الجاية. الأمر تطور بسرعة فائقة فواضح أن احمد أدرك ميولنا وهدفنا مما نفعله معه , كان وجه تتضح عليه علامات الإثارة بقوة وينتظر الخطوة القادمة فوقف زوجي و سحبني من يدي ودخل بي إلى غرفة أخرى وقال لي وهو ينظر في عيوني , مستعدة تتناكي من احمد ؟ الجملة أثارتني بقوة فقلت له نعم مستعدة وأنا كلي رغبة وشهوة وواضح أن زوجي أيضاً كان مثار جدا , أدخلني زوجي إلى غرفة النوم وقال لي أنتظري لحظات فقط هنا. قولتلها طبعا و هيا موطية بتعدل السجادة و انا شايل التربيزة بصيت على صدرها شوفت المكان الى بين بزازها الكبار زبى وقف كنت مرتبك و مكسوف منها و ا بتديت اتلخبط وهيا بتتحرق علشان تزبط السجادة من الناحية التانية شوفت طيزها قدام عينى من تحت الهدوم و كانت بتتحرق فصتدمت برجلى سعتها سخنت جامد اوى عليها وهيا بتقوم من على الارض طيزها احتكت فى زوبرى لقيت زوبرى زى الحديد فى البنطلون و ممحون على رانيا و انا خلاص عوز انيك ام صحبي احمد. نظرت لزوجي فوجدته ينظر لأحمد ويتفحصه وهو ينظر لجسمي وأنا أضع الشاي وجلست بجوار زوجي أنظر لأحمد وانا محرجة جداً أشعر كأنني عروسة مراهقة خطيبها يراها لأول مرة وتذكرت إحساسي عندما تقدم زوجي لطلب يدي وشاهدته لأول مرة , كان احمد بالتأكيد كأي شاب في سنه غير متزوج مثار وهائج وكان وهو يتحدث لزوجي لا يستطيع أن يمنع نفسه من النظر لأقدامي ولوجهي وصدري , ولاحظت أن قضيب زوجي منتصب وكذلك قضيب أحمد. امي تتناك من زنوج الاول ينيك كسها و الاخر طيزها في نفس الوقت! يتم بالوقت الحالي عمل عدة تعديلات داخلية وادارية بالموقع نتمني ان يتم كل شيئ بأفضل شكل يقوم بخدمة جميع الأعضاء والمشاركين بالموقع نرحب بكل اقتراحات الاعضاء الحاليين بالموقع بقسم الاقتراحات والشكاوي او من خلال الرسائل الشخصية للفريق الاداري وسيتم مراجعه جميع الاقتراحات المقدمة من خلالكم ووضعها ضمن اولويات تحديد النظام الجديد للموقع نشكركم على انضمامكم ومشاركتكم معنا بموقع محارم عربي عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن! امي سوف تتناك ليس من فحل واحد! ويتجمد المشهد لدقيقتين حتى أذهب انا للحمام واخرج بعد دقائق لأجد أحمد وزوجي قد ارتديا ملابسهما ويقفان في الصالة و أحمد يقول لزوجي رشا زوجتك ممتعة جداً وأنا سعيد بصداقتكما و عندما أتزوج بالتأكيد ستتعرف زوجتي عليكما ويخرج من الشقة وزوجي يحتتضنني بقوة ويقول لي هل إستمتعتي فأقول له جدا. و كانت اهاتهم تتعالى لدرجة ان الجيران سمعو اهاتهم و هم ينتايكون كالحيوانات المفترسة و ماما كانت فريسة سهلة للفحلين الزنوج. في احد الايام ذهبنا إلى احدى الاستراحات خارج المدينة لقضاء العطلة الاسبوعية , استقبلنا حارس الاستراحة وكان باكستاني الجنسية طويل القامة نحيف وله شنب طويل وقد لاحظت على الحارس انه افتتن بجمال زوجتي من نظراته الساهبة لها اعجبت زوجتي بالاستراحة فقررنا استئجارها ليومين , وفي المساء دخلت زوجتي إلى الحمام لتستحم بعد لحظات خرجت انا من الفيلا لكي اطلب من الحارس ان ياتي لنا ببعض الاغراض , ذهبت إلى غرفته عند البوابة فلم اجده بحثت عنه في الحديقة دون جدوى , اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار ذهبت لالقي نظرة خلف المبنى فماذا شاهدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كان الحارس يقف على كرسي وينظر من خلال نافذة الحمام إلى زوجتي وهي تستحم , بقيت اراقبه وهو يشاهد وانا اعتراني الهيجان وغمرتني السعاد بهذا المنظر! قصص تعريص رشا وزوجها انا زوجة مصرية ثلاثينية اسمي رشا من القاهرة متزوجة منذ 10 سنوات طبيبة وزوجي طبيب ليس لدينا أطفال , تزوجنا زواج تقليدي نقيم في منطقة راقية أغنياء إلى حد ما , حياتنا مستقرة روتينية الى حد كبير , حياتنا الجنسية كانت متوهجة وسعيدة جداً في بداية زواجنا ثم بالتدريج أصبحت مملة منذ حوالي عامين بالتحديد أصبحنا نمارس الجنس على فترات طويلة والمتعة أصبحت أقل بكثير زوجي لم يعد لديه الرغبة القوية لممارسة الجنس معي وأنا أيضاً نفس الشيء , في الشهور القليلة الماضية قررنا التجديد في حياتنا الجنسية لإستعادة المتعة المفقودة فأصبحنا نشاهد أفلام جنسية ونتخيل ونحن سوياً أشياء مجنونة وغير معتادة مثل وجود امرأة أخرى معنا أو وجود رجل غريب ولاحظت بشدة أن الفكرة تثير زوجي جداً وهي فكرة مشاهدة رجل آخر يمارس الجنس معي. كانو يتناوبون في نيك ماما الاول في كسها و الاخر في طيزها و تعالت اهات ماما و اهاتهم و كانو ينيكوها بعنف! شريف بيعيد ثانوية خاصة عنده اكتر اتنين صحاب مجدي ميعرفش عنه اي حاجة من دا ولا عن امه وحسام ودا معاه من وهما صغيرين في كل حاجة وساعات بيبات عندهم عادي ومع امه برضه. و قالتى فى مرهم موف عندك فى الدولاب هاتو ادهن بيه رجلى مسكت المرهم و بدات تدهن رجليها مش عارفة من الالم مش عارفة تتحرك. مشيت و انا اخدت الرقم و انا فرحان معرفش ليه بس كنت مبسوط بال10 دقايق للى قعدتهم معاها. شريف راح الاوضة كمال لسه نايم على بطنه ورافع رجله نص رفعه شريف قرب منه ورزعه على طيزه ام اترجت جامد كمال صحي وشريف بيضحك قام جابه كمال ع السرير وقلبه على بطنه ويضرب على طيزه جامد ويبعبصه وهما الاتنين بيضحكوا وشريف بيتأوه وهما الاتنين ملط. نزلت تلحس في طيزه تطلع وتنزل قلبته تاني على ضهره والمرة بتحاول تدخل ايدها كلها وعمال هو يفتح ويقفل وشرقان ع الاخر شريف بدا يدخل زبه الواقف الاخر في طيزها من ورا وهي مش راحمة طيز كمال. و قالتى احمد بس راح لعمتو و هيجى افتح لك التلفزيون قولتلها ماشى و كنت عينى مش بتنزل من على طيزها و كنت بقول يا ولد بلاش مشاكل دى ام صحبك و دخلت المطبخ تنظفو و بعد شيوية لقتها بتنادى عليه وبتقولى معلش هتعبك معايا ممكن تساعدنى فى رفع التربيزة من على الارض علشان احط السجادة. وكم تمنيت ان يحصل مثل هذا الامر! وأصبحنا نتلفظ ألفاظ إباحية وأصبحت أثير زوجي بأن أتخيل وهو يمارس معي الجنس أنه رجل آخر وأصبح هذا يثير جنونه ويجعله مثار بشدة ويمارس معي الجنس برغبة قوية و عنف وأنا بالطبع سعيدة بذلك , حتى جاء اليوم الذي تحدثنا فيه وأنا عارية في أحضانه بعد وصلة نيك ساخنة وقلت له لماذا الأشياء المجنونة نثيرك وتثيرني بشدة وفسر لي هذا بشكل عملي وعلمي بأن الملل يقتل الرغبة و التغيير و الجنون يجعلها أقوى. كان هذا الشخص هو صديقها غادرت الشقة وانا افكر في طريقة مشاهدة هذا الشريط دون علم زوجتي , في المساء طلبت زوجتي ان تزور احدى صديقاتها وقالت انها تريد ان تذهب بسيارة اجرة طبعا لم امانع , خرجت من البيت بعد ان تزينت وتعطرت فخرجت خلفها بالسيارة حتى وصلت إلى نفس الشقة التي كانت تلتقي فيها بعشيقها. كانت ممارسة قمة في المتعة فشعور الخيانة و العهر كان يثيرني بقوة وواضح أن شعور الدياثة و التعريص أيضاً كان يثير زوجي بجنون , كان ينيكني بعنف شديد ويمسك طيزي وهو يلحس رقبتي حتى قذف بداخلي لبنه المتدفق بكثرة وقوة وبعد الممارسة قال لي يا مجنونة بقيتي شرموطة كبيرة , كانت للمرة الأولى الذي يتلفظ بها بألفاظ جنسية في وقت غير وقت النيك و اعترفت له انني كنت مثارة بقوة من التخيل. واضح أن السؤال كان خطة من زوجي لرفع سقف الحديث والدخول في الجنس , فقال زوجي الزواج ممل أنت لم تتزوج لتعرف لكن بعد فترة من الزواج يصبح ممل جدا وتحتاج لأشياء تجدد معها حياتك الجنسية بالتحديد وتستعيد الإثارة , فزوجتك بعد فترة ستصبح مثل أختك غير مثيرة بالنسبة لك , وقال لأحمد انت مثلا ترى رشا الآن مثيرة و سكسي وخايف تقوم عشان زبك واقف عليها وضحك وانا تجرأت وضحكت وأحمد بدون وعي أمسك قضيبه ليخفيه وهو يضحك , وقال لزوجي انا آسف بصراحة بس معذور يعني ماذا أفعل. لا أدري لماذا لم أوقف نفسي عن هذه الحالة وتماديت فيها بشكل غريب جداً , أخذت أتخيل نفسي أتحدث معه بل تخيلت نفسي زوجته , الشخص الذي طالما كرهته اكتشفت انني كنت ظالمه ومفترية وانه لا يستحق كل هذا أبداً , إكتشفت لأول مرة انني أنثى أعجب برجل و اتمناه معي و اتمنى أن أكون زوجته , لم أفكر بهذه الطريقة طوال عمري لكن أحمد جعلني أفكر , كلماته الجميلة التلقائية التي سمعتها بالصدفة جعلتني اعشقه , نعم إعترفت لنفسي في هذه الليله انني أحببته , نمت قبل أن يأتي زوجي و أنا غارقة في حالة الهيام التي صنعها أحمد بكلامه الجميل. عارية اماة ليس عليها اي شيء , بقى لحظات مكانه وهو يبلع ريقة من هول ماينظر اليه غير مصدق , ثم تقدم قليلا ببطء حتى وقف عند حافة السرير وهو يجول ببصره على جسمها الابيض من قدميها إلى فخذيها إلى اطيازها وخصرها وانا اقف اشاهد المنظر المذهل وقد بدأت بمداعبة زبي بيدي من الشهوة. و دي كانت اول تجربة ليه مع ام صحبى وصديق عمرى احمد و امه كان اسمها رانيا اوصفلكم امه هيا طول 170 تقريبا ووزن 78 تقريبا جسمها ملفوف و كانت جميلة جدا كل الشباب كانو بيتمنوها و لو فى الخيال و كانو بيقولو فى سرهم يا بخت احمد بامه شديدة بلبلدى فى يوم كنت متفق مع احمد على خروجه و روحت على بيتهم لقيت امه فى البيت و كانت بتروق فى المكان و قالت ليه ادخل احمد وصل طلب و جاى مش هيتاخر وجابت ليه كوبيه عصير منجا و هيا بتقدمو لية كنت محروج منها رغم اني كنت عاوز انيك ام صحبي احمد من زمان. اه بالراحة يا شرموطة خخخ اههه مش قادر. قصص سكس خيانة زوجية نيك زوجة اسمها مروة ننشرها لكم على مرتين بالطبع حكايات جنسية كثيرة أبطالها زوجات نيك ومتعة وبحث دائم عن الإشباع الجنسي. شاهدني وانا أنيك زوجتك قصص دياثة مصورة مترجمة عربي مانجا سكس جديدة كومكس شاهدني وانا أنيك زوجتك قصص دياثة مصورة مترجمة عربي الزوجة صاحبة الجسم الممتلئ والبزاز الكبيرة تذهب للفتى المراهق وتطلب منه ان يمارس الجنس معها امام زوجها لانه ديوث ويحب ان يشاهدني اتناك من رجل غريب وهذا سيثيره ويجعله قادر على امتاعي شاهدني وانا أنيك زوجتك قصص دياثة مصورة مترجمة عربي شاهدني وانا أنيك زوجتك قصص دياثة مصورة مترجمة عربي تريدين ان امارس الجنس معكي امام زوجك رؤية رجل اخر يمارس الجنس مع زوجتك صعب تقبله اسفة لاجبارك على النوم مع امرأة كبيرة مثلي ماذا اخر مرة حظيت بزب كبير وبهذا النشاط لان زوجتك ليست الا عاهرة عاشقة للازبار الكبيرة اذا مصيتي زبي بهذه القوة انا سوف اقذف منيي الزوجة الشرموطة تركب بطيزها على زب الفتى المراهق ان زبك يدخل لاعمق نقطة في كسي المحروم الان اريدك ان تتحسس بزازي الكبيرة وانا اركب على زبك استمتع بنيك زوجتي كما تريد اجعلها تتناك بقوة زب زوجك انتصب فقط من مشاهدتي وانا انيكك لا تقلق زوجتي تحب نيك الطيز سأدخله في مؤخرتها قضيبان يدخلوا في كسي وطيزي في وقت واحد نعم انا عاهرة افشخوا هذا الشرموطة صاحبة الكس الممحون نيكني بقوة في مؤخرتي وكسي اقذف داخل اخرامي كلها قصص سكس مصورة مترجمة عربي جديدة يبدو ان زوجك قضيبه لا ينتصب الا اذا كان هناك رجل معكي. ياسمين هى مثال للمرأه الاجنبية بالملامح العربيه يعنى هى جسمها مظبوط على الشعره مرسوم حرفيا هى طولها 168سم تقريبا و 70 كليو بزازها من متوسطه الى كبيره و طيازها كبيره شوية و كانت لابسه فستان سهره خرافى عليها مخليها احلى 100 مره زياده على حلاوتها كملت الحفله و بعدين روحت اخدت دش و قعدت مسكت الموبايل كانت الساعه 11 بليل جبت رقمها و بعتلها على ال what's up محمد : السوبرمان جه ياسمين : اهلا سوبر عامل ايه قعدنا نتكلم حوالى الساعه 12 و نص و قفلت و نمت بعدها بيومين لقتها بتبعتلى ياسمين : سوبر باشا اخبارك محمد : كويس انتى عامله ايه قعدنا نتكلم و نتقابل لمده 3 شهور لحد ما قررت انا اصارحها بحبي ليها كلمتها و عزمتها تانى يوم على الغدا و اول ما اتقابلنا و بعد السلامات و التحيات محمد : ياسمين عايز اقولك على حاجه مهمه ياسمين : قول محمد : انا بحبك و عايز اتجوزك ياسمين :. انا مطلق كنت متجوز جواز صالونات اصلا و مقدرناش نكمل اكتر من سنه جواز و انفصلنا. لم يلفت نظري شاب طوال عمري ولم أفكر في ما تفكر فيه غالبية البنات حتى حدث ما جعلني أكتب لكم هذه الحكاية وهو شيء لم أكن أتوقعه أو اتخيل حدوثه , لدى زوجي الكثير من الأصدقاء منهم صديق إسمه أحمد مقرب جداً من زوجي ويتحدث عنه كثيراً ويقول انه طيب وشكله وسيم وشخص خدوم وفيه كل الصفات الجيدة و أعلم أن زوجي يكن له معزة خاصة , هذا جعلن أكره هذا الصديق فزوجي لا يرفض له طلب ويعشق الخروج معه جداً , أنا رأيته أكثر من مرة منذ زواجنا فرأيته في خطوبتنا وفي فرحنا وزارنا مع زوجته بعد أن تزوج وزرناه لكن لا يوجد زيارات كثيرة مجرد زيارتين متبادلتين وعندما كان يتحدث كنت أكرهه أكثر فزوجي يتحدث معه ولا يعتبرني موجودة وزوجته تحبه كثيراً. و مش عارف اعمل ايه و لقيت احمد صاحبى على الخط بيتصل بيه و يقولى انه عند عمته و هيتاخر شوية ساعتين و هيعدى علي فى البيت قولت ماشى لسة بقفل سمعت صوت حاجة بتقع على الارض و بتتكسر دخلت عليها لقتها كانت بتنضف النجفا و وقعت من على الكرسى فى الارض و مش قادرة تقوم شلتها للاوضة بتعتها ونيمتها على السرير. بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار. كمال مين ي شرموطة اممممم استني. ولكني لم اتوقع ان يتجرأ ذلك الثور إلى هذه الدرجة حيث مد يده ووضعها بهدوء شديد على فخذ زوجتي وكانه يختبر احساسها ونومها فلما احس انها في نوم عميق بدأ يمسح بيده على فخذها ويصعد إلى اسفل شطيتها ثم يضعها على طيزها ووضع يده الاخرى من داخل سرواله على زبه وبدا يلعب بها ويحرك شطياتها ويمرر يده بين فلقتي طيزها وقد زاد هيجانه ثم اقترب بوجهه عند طيزها واخذ يحرك لسانه بين فلقتيها بعدها قرر ان يغامر فلم يعد يحتمل , قام وخلع سرواله واذا بزبه المنتصب قد وصل إلى منتصف بطنه , صعد على السرير وجلس على ركبتيه نصف واقف فوقها دون ان يلامسها وهي تحته وامسك زبه بيده واخذ يمرره بين الفلقتين صعودا ونزولا حتى اخترق الكورتين اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار فلما احس الثور بحرارة فتحة طيز زوجتي اعتصر وجهه من الهيجان واخذ يرتعد انحنى على ظهرها قليلا ووجهه عند شعرها وهو يحرك زبه على طيزها ويكاد يحتظنها فلما شعر بانها اما نائمة او انها مستسلمة له قام وامسك رجليها وباعد بينهما واخذ زبه وبدأ بادخاله بكسها وهي لاتزال على ظهرها وما زال يدفع به حتى ادخل اكثر من نصفه داخلها واخذ ينيك زوجتي حتى شارف على الانتهاء فاخرجه وقذف منيه على ظهرها وشعرها فقام ومسح ماءه عنها وخرج مسرعا استمرت علاقة زوجتي بصديقها وفي احد الايام كنت عائدا من خارج البيت دخلت الشقة ولما اقتربت من باب غرفة النوم سمعت زوجتي تعنف شخصا ما على الهاتف وسمعتها تقول له : لم اتوقع منك ان تفعل معي مثل ذلك ماذا لو رأى شخص اخر هذا الشريط ارجوك يجب ان تحضره لي باي شكل والا لن تراني بعد اليوم! اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار. عجزت امي عن المشي من قوة النيك ثم لبسو الفحلين ملابسهم و ودعوها. قعد حوالي دقيقتين يبوسها من شفايفها وهو زبه جوة كسها بعد ما جابهم، وهي بتاكل شفايفه أكل وبعدين طلع زبه ونام جنبها، أنا خرجت من الأوضة أرد على الموبايل اللي بيرن ورجعت لقيتها نايمة على صدره زي ما بتنام على صدري، منظر جننني، ناكها مرة تانية قدامي وبعدين خرج ودي كانت أول تجربة ليا مع التعريص. و نزلت على كسها وفضلت ابوس فيها نسيت اقولكو انا بعد ما احمد قالى انى هيتخر قررت انى انيكها و اخدت نص حباية تامول للى يعرفها المهم فضلت ابوس فيها و طلعت لفوق جيت الحس بزازها و حلماتها و صدرها نزلت مص فيهم و رضاعة و قمت جبت من تحت السرير برطمان عسل نحل و نزلت منة شوية على صدرها و فضلت الحس فيهم و لما شربتو كله و قالتلى يام انت بتحبنى و مش قرفان قولتلها انا بعشق كل حاجة فيكى و رفعت ايديها و قولتلها بصى و فضلت الحس العرق الى فى باطها و فتحت بوقها و مليتو عسل و نزلت ابوس فيها و امص العسل من بوقها. ما انتي اللي سايباني انت والخول دا م الصبح وبتنبسطوا الهام. والهام بتضحك وهي عمال تترج لقدام من نيك شريف اللي هايج عالاخر وشغال نيك. تعالى بس نشوف كمال وبعدين نكمل. وخرج وانا قلت سأجهز مفاجأة و أخلع ملا بسي بالكامل , فخلعتها ونمت على السرير عارية تماما , ووجدت الباب يفتح ببطء و زوجي يدخل وخلفه أحمد , وننظر جميعا لبعضنا البعض , أنا انظر لزوجي ولأحمد و احمد يلتهم كسي و صدري بعيونه و زوجي ينظر لأحمد ولي ويفتح بنطلونه ليخرج قضيبه ويداعبه , أحمد خلع قميصه وبنطلونه والبوكسر وظهر قضيبه منتصب بقوة ثم هجم على كسي يأكله ويشمه بقوة وهو يصدر أصوات مثيرة تنم عن إثارة شديدة وهو يلحس كسي و أنا أغلق ساقي وامسك بصدري وهو فتح ساقي بقوة وأخذ يلحس كس بنهم شديد وهو يمسك حلمات بزازي يفركها بقوة. عدت إلى البيت انتظر عودة زوجتي من سهرتها الماجنة مرت الساعة تلو الساعة حتى مضى على سهرتها ست ساعات وانا افكر كم خيطا ناك زوجتي وكيف هو يستمتع الان بجسدها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرت الايام وانا اتمنى ان تأتي الفرصة التي اشاهد فيها زوجتي ينيكها عشيقها ولكن بدون جدوى رغم انها اكثر من مرة تغيب عن البيت لساعات وانا على يقين بانها كانت معه. وافقت طبعا بل وجدت نفسى متهيجا لمجرد الفكرة وفرقعت كئوس الخمر في صحة نيك سلوى المرة القادمة فقالت نانا خلص تبقى في صحة نيكى أنا الليلة نحتفل مع بعض احنا الثلاثة والويك اند القادم تكون سلوى معنا. جلسا يتحدثا لمدة ساعة تقريبا وبغض النظر عن الجنس كان التقارب في الأفكار و الإهتمامات بينهما واضح وكانا سعداء بذلك , زوجي قال لأحمد فجأة انت كنت بتشرب حشيش في البلكونة صح , فقال أحمد وهو يضحك بصراحة انا لا أشرب الحشيش كثيرا هي فقط سيجارة أخذتها من صديق , فقال له زوجي انا أيضا لا اشرب إلا قليل أنا و رشا , فضربته بكوعي وأنا ألومه بنظرة سريعة فقال أحمد لي وهو ينظر لي نظرة خجولة لكن الإثارة واضحة فيها انتي بتحبي الحشيش يا دكتورة رشا فتجرأت وقلت له لما عندما جربته أعجبني. ركبت السيارة وعدت إلى الصالون وانتظرت في مكان بعيد اراقب ماسيحدث , بعد لحظات رأيت زوجتي تخرج من الصالون وتركب في سيارة فاخرة كان يقودها شاب وسيم! ثم اخرجت لسانها واخذ يلحسه ويمصة بعدها قامت وخلعت قميصها ونامت على ظهرها فقام هو ووضع رأسه بين فخذيها واخذ يلحس كسها وهي تتأوه من اللذة ثم قامت ونام هو على ظهره فأمسكت زبه بيدها بلطف واقتربت بفمها من زبه ووضعت لسانها عليه كأنها تتذوق طعمه ثم بدأت تحرك لسانها على رأس زبه بشكل دائري ثم ادخلته قليلا بفمها واخذت تمص زبه حتى خرج منه المذي السائل اللزج , بعد ذلك ركبت زوجتي فوق زب الرجل وادخلته بكسها وبدات تتحرك صعودا وهبوطا بتسارع تدريجي وقد وضعت يديها على صدره وتنحني اليه تقبله من وقت لاخر ثم نهضت ونامت على ظهرها وفتحت له رجليها وقام هو وركب فوقها واخذ ينيكها بكل قوة وهي تأن تحته ثم رفع ساقيها فوق كتفيه واخذ ينزل عليها بكل قوته ولو كانت زوجته لما فعل بها كل ذلك! و امي اتتها الرعشة الجنسية و هو لا زال يكمل في اكل كسها! و روحت هامس فى ودنها انا نفسى فيكى مش تكسفينى قالتلى مش ينفع حرام قولتلها هو ايه الى حلال الى البنات بتلبسو انا بلعربى نفسى انام معكى و انتى عاوز واحد شباب يدلعك متكسفنيش قامت قلتلى طيب اطفى النور قولتلها عاوز اشوف جسمك قلتلى لا اقفل النور قفلت النور و انا دمى محبوس بس راضى باى حاجة لقتها شغلت اللمبة الحمرا الصغيرة و قلتلى كدا احسن روحت نايم عليها وق لعتها الجلبية لقيت قدامى بزاز كبار و طياز اكبر و انا انيك ام صحبي نيكه نار. طبعا لم يفوت العشيق هذه الفرصة دون استثمارها ولم تخرج زوجتي من تلك الشقة الا بعد ساعتين! استكملت عبارتة فقد أحس بحرج وقلت عارف انك بتنيك نانا ومبسوطين جدا بعلاقتكم قال أيوه ونفسي أنت كمان تنيك سلوى زوجتي ونستمتع جميعا في نيك جماعى رائع … قلت له بس كيف وأنا ما أعرف زوجتك ولا حتى شفتها؟ قال أنا كلمتها وموافقة ومرحبة بالفكرة عشان نخرج من حالة الملل الزوجى خصوصا بعد فترة زواج طوبلة وكنت ناوى أجيبها معاي بس فضلت نتكلم سوى الاول. الاضافة تكون على شكل رد في قصتك هذه ثم اعلمنا في الموضوع الموحد تجد رابطه في توقيعي. سأكمل القصة باللهجة المصرية لانها ستصف ما حدث بشكل واقعي أكثر , أحمد حس بصوتي ونبرته وإهتم بيا وحسيت منه قلق حقيقي وخوف عليا , يمكن انا اللي محتاجة الإحساس دة ويمكن هو فعلا قلق عليا بس أكيد مش عليا انا بالتحديد هو واضح إنه شخص طيب وحنين وأنا بالنسبة له مجرد زوجة صديقه المقرب , مستغربتش من تصرفي ومخوفتش منه ولا هو ممكن يفكر في ايه , أنا كنت عايزه أحكيله كل حاجة عني ويبقى صديقي وعارفه إنه هيستوعبني ويفهمني , جوزي حكالي كتير عن إن أحمد شخص راقي جداً في تفكيره وطيب و حنين وكل الناس بتحبه مش هو بس , استنيت لما جوزي خرج وانا عارفه إنه هيسهر للصبح برة كالعادة. و كنت استمني على منظرها و هي تتناك من الفحلين الى ان افرغت لبني داخل سراولي و استمرو في هذه الوضعية الى ان نام المدرب الثاني على ظهره و امي ركبت على زبه الكبير و بدا ينيك كسها بوضعية الحصان و حصل اللي لم اتوقعه. عرفت من النت واحد اسمه محمود قدر يقنعني اتناك منه وفعلا ناكني مرة، وبعدها بقيت بميل أكتر لفكرة التعريص ونفسي أشوف نجلاء مراتي بتتناك من محمود اللي ناكني، في وسط تخيلاتنا أنا وهي اتفاجئت انها بتهيج جداً لما نتخيل انها بتتناك من حد غيري، كنت خايف أصارحها ان دة مش مجرد خيال وقت الشهوة لكن اتجرأت وصارحتها وقولت لها وهي نايمة في حضني بعد ما نكتها ايه رأيك لو تتناكي فعلا من واحد تاني قدامي، رد فعلها كان مذهل، أنا لقيتها بتلعب في صدري ونزلت مسكت زبي وهي مغمضة ومصته وهو لسة عليه عسل كسها وقعدت عليه واتخيلنا فعلا انها بتتناك من واحد تاني وكان في خيالي محمود بعد ما خلصنا قولت لها تحبي تتناكي من مين، القحبة برضه كل ما اجيب سيرة الموضوع دة تهيج، قالت لي وهي مغمضة وبتحسس على صدري، أي حد، قولت لها في واحد كلمته على النت عايز اعرفك عليه، وفي وقتها خرجت برة الأوضة كلمت محمود وقولت له اني فاتحت مراتي وهي موافقة بس متجيبلهاش سيرة انك نيكتني. بعد فترة اكتشفت انه يعمل كمدرب في النادي التي تتمرن فيه امي. اصبحت زوجتي اذا ارادت الذهاب الى عشيقها تطلعني بالأمر بطريقة غير مباشرة , حتى جاء اليوم الذي طلبت منها صراحة ان نزور صديق لي اعزب زوجته مسافرة في شقته وطلبت منها أن تمتعه بجسدها دون ان يعلم انها زوجتي , رفضت في البداية بشدة ولكن مع ضغطي عليها ورغبت منها في عدم اغضابي من اجل عشيقها وايضا ربما لرغبتها في التجربة وافقت. اتصلت ببيت صديقتتها خلود فردت الخادمة واخبرتني ان السيدة خلود مسافرة منذ يومين! و نزلت على كسها وشوفت لاول مرة فى حياتى كس قدام عينى و كس مين دى رانيا اجمل واحدة فى الشارع كان كلو عرق و مية من كسها و فيه شوية شعر و كان لونة اسمر شوية رغم انها بيضة وفضلت امص فيه والحس فيه و انا انيك ام صحبي احمد و هي ذايبة معايا. و في الختامية عادو للوضعية الاولى و لكن هذه المرة المدرب الاول كان منسدحا و ماما ركبت على زبه و ادخلته في كسها و فرد المدرب الاول اردافها و لكن هذه المرة المدرب الثاني ادخل زبه في كسها ايضا! كمال بدا يجيب وغرق السرير وهو ماسك رجليه بايده الاتنين. نرجعو للقصه و نظرا لانها قصيره سابدي ملاحضه وحيده : البطل قابل يغسمين و من اول نظره انتابه شعور ممكن ان يكون حبا! بدات بشعور غريب ممزوج من الغضب و المحنة و لانها كانت تخون ابي مع رجل غريب! قررت في المرة القادمة أن أتخيل شخص موجود بالفعل وأرى تأثير هذا على زوجي وبالفعل وهو يدخل قضيبه في كسي قلت له أحمد دخله جامد فقال لي أحمد مين ؟ فقلت له جارنا الجديد مش عارفه , فرأيت أنه مثار بقوة وقال لي تخيليه وانا أنيكك وقولي لي ماذا تريديه أن يفعل معك ؟ , فبدأت في التخيل وأنا أحتضن زوجي بساقي وقضيبه بداخل كسي وقلت له اريده ان يدخل قضيبه في كس وانا افتح له ساقيي وأشعر بزبه بداخلي وأنت في العيادة وصدره يحتك بصدري وانا امسك طيزه واعتصرها بأصابعي لكي يدخل قضيبه حتى آخره في كسي , فلاحظت أن زوجي قد أصبح كالمجنون ينيكني بعنف وهو يقولي لي يا قحبة يا شرموطة با لبوة بتخوني جوزك , وأنا اصرخ من المتعة و أقول له ايوة أخونك وأخذ زب غريب في كسي و أفتح رجليا لرجل غريب. حلو كده يا خول؟ مبسوط؟ ادخل اكمان؟ كمال هايج وعمال يفرفر تحتيها: اه كمان يا لبوة كمان بتدخل صوبعين كمان. قررت ان اتسلل من البلكونة التي في غرفتي الى غرفة امي لان غرفتي و غرفة امي متصلان بالبلكونة و بدات اتلصص من النافذة التي ترينا غرفة امي و انصدمت من المنظر الذي اراه! شهقت ماما بصوت عالي و بداو الفحلين بنيك كسها في نفس الوقت! تسارعت ازبارهم داخل كس ماما الى ان اتتها الرعشهة و لكنهم استمرو في نيك كسها و اهاتهم تزداد الى ان الفحلين اسرعو في نيك كس ماما الى ان شهقو هم الثلاثة بصوت عالي و علمت ان الفحلين افرغو لبنهم في اعماق كسها و كان اللبن يسيل بكمية هائلة! أحب مشاهدة زوجتي تتناك في طيزها المربربة قصص دياثة جديدة نعم انا أحب مشاهدة زوجتي تتناك ولا أجد عيب في ذلك، فزوجتي تملك جسما جميل وكنت اراها ولا أصدق انها مليكتي وحبيبتي وحدي انا فقط، بعد قدومنا لأمريكا بستة أشهر التحقت بعمل لدى أحد الاصدقاء وقامت بينهم صداقة قوية لدرجة انها كانت تعلم أدق التفاصيل عن حياتة الجنسية بزوجته وكم كان صاحبنا تعيسا معها إلى ان تطورت الامور إلى الغزل غير العفيف وكم يتمنى صاحبنا ان ينيكها ولو مرة واحدة ورأيت الشهوة واضحة في كل حواسها وهى تقص على ما يدور بينهما قلت لها وبكل صراحة أنه ليس هناك ما يمنع ان تستمتع بع فجائت في اليوم التالى وأخبرتنى انها دعته على العشاء معنا في الويك اند جاء صاحبنا وكانت زوجتى في انتظاره على نار وقد لبست ثوبا يكشف عن جميع مفاتنها وكأنها دعوة مفتوحة لنيكها ولا تتخيلوا مقدار الشوق والشهوة التي كانت في عيون كلاهما أكلنا وشربنا حتى الثمالة وطلبت منى زوجتى ان أضع موسيقى راقصة لكى يرى صاحبنا كم هي راقصة ممتازة فاجأتنا بتغيير ملبسها وقدومها شبه عارية وما يغطى جسمها فقط شال اسود وكيلوت شفاف يبرز طيزها وكسها بكل وضوح وصلت الاحداث لمرحلة يصعب السيطرة عليها وقلت لهما سأغفو قليل لان الخمر أدارت رأسى وطبعا لم يمانعا تسللت للطابق العلوى حيث غرفة النوم ووقفت اراقبهما رقصت زوجتي حوالى خمس دقائق ثم رمت بالشال وأصبحت فقط بالكيلوت ما أن شاهدها صاحبنا على حالتها فقام بمساعدتها وخلع عنها ماتبقى وأنا أرى زوجتى عارية مع رجل اخر خلع ملابسه وما أن رأت زبه المنتصب حتى ركعت على ركبتيها وانهالت على زبة مصا ولحسا استمر الحال حوالى عشر دقائق وهى ترضع وتمص زبة وتخبرة بأنها في قمة التهيج وكم هي متشوقة لان ينيكها في كل مكان لم يترك صاحبنا الفرصة وأخبرها بأن طيزها تجنن وبزازها يهبلوا وكسها الغارق في عسله يريد فمه ولسانه وأنامها على الموكيت ونزل بلسانه ينهل من كسها وبدأ في نيك كسها وطيزها بأصابعة لم أسمع في حياتى صوت زوجتي مثلما سمعتها وهى ترجوه أن ينيك كل خرم في جسدها كانت تصرخ ااااه نيك كل مكان في جسمي زبك مووت نار ولعت كسى إلى أن صاح خلاااص منيب قادر أبكب أبنزل فطلبت منه أن يكب منيه على وجهها ونهودها أمسكت زبه بين شفتيها إلى لحظة الانفجار ومصت كل نقطة مما كان به ورأيتها لاول مرة تبتلع المنى، استمرت تمص زبه إلى ان اتتهت رعشتها من نيكه في كسها وطيزها بأصابعه أدمنت زوجتى النيك من صديقها وأدمنت أنا على الاستمتاع بمشاهدتها تتلوى وتتأوه بين يديه ولكى أكون أمينا أقول لقد تركت لها كامل الحرية لكى أستمتع بمشاهدة أحلى أفلم سكس على الطبيعة فقط كنت أطلب منها أن تبقى عشيقها في الطابق الارضى وكانت تفعل وتقول له انى غير موجود والولد نيام بالطابق العلوى نيكني هنا أحسن وكنت أستمتع جدا بصوتها وأهاتها وهى تتناك وفى أحد الليالى أتى صاحبنا كالعادة وكانت في انتظاره كالعادة أيضا أحلى من أى عروس لابسة بيبى دول شفاف وكيلوت استرنج ونهود عارية تكاد تصرخ من الشهوة وتقابل بالقبلات الساخنة والعناق بصوره هستيرية وكانت في قمة الهياج الجنسى وهو كان أكثر هياجا وقال لها أنا واكل عشانك قرص ونص -فياجرا- وعايز أنيك فيك لين أشبع ردت بدلال ياريييييت تنيك فيني لين الصبح أموت في زبك وأعبده ونزلت إلى سحاب بنطلونه وأخرجت زبه تلعبه وتلوكه بين شفتيها واستمرت تمص في زبه فتره راكعة على ركبتيها وهو يتأوه أأههه مصى كمان زبى مشتاق ناار عليكى قالت له كسى مشتاق لك أكثر لك يومين مانكته فهمت وقتها كم أصبحت زوجتى تدمن زب صاحبها وتنتظره على نار المهم صاحبنا لم يضع الوقت وقلبها على الارض في وضع ال 69 بعد خلع البيبى دول والكيلوت بطريقة الفلم فطار البيبى دول على المقعد والكيلوت إلى مروحة السقف التي أرسته على الرض واشتعلت الشهوة بكل منهم ولحسن حظى كانت طيزها في مواجهتى حيث أراها من مكانى المستتر كانت تمص زبه بجنون وتقول رأس زبك بيموتنى عمرى ماشفت زب واقف كذا نار وكان ينهل من كسها بلسانه وأصابعه أثنين أو تلاثه ينيكوا كسها وكانت تصرخ من الشهوة حرام عليك ما أقدر أستحمل نيكنى اركب علي خل زبك يقطع كسى وسمعتها تصرخ بشدة لااا كذا أبموت طيزى ناار فلاحظت أنه أدخل أصبعه الكبير في طيزها وبدأ في نيكها لاول مره في خرم طيزها والتى لم تتناك أبدا وازداد صراخ حبيبتى أرجوك نيكنى في طيزى أبنجن عمرى ماتنكت فيها فما كان من صاحبنا ال أن قال لها: هاتى كريم طيزك ضيقة قوى، صعدت إلى غرفة النوم رأتنى وقالت يبي ينيكني في طيزى، قلت لها خذى بيبى أويل وخليك على نفس الوضع عشان اشوف كويس دهن زبه بالزيت وأصبعه وبدأ مرة أخرى في نيك طيزها بأصابعه ومع صرخاتها وتوسلها لكى يرحمها وينيكها في طيزها وازداد صراخها بطريقة جنونية مع دخول زبه في طيزها وبدأ في نيك طيزها في وضع الكلب وسمعت صوتها كما لم أسمعه من قبل كانت تترجاه دخله كله أبي زبك كله في طيزى وكانت من فرط شهوتها وهياجها تضرب رأسها في الارض وهو نازل نيك في طيزها وأستمر على كذا حوالى نصف ساعة إلى أن صرخ خلص وصلت أبكب أبنزل أسرعت بوجهها وشفتيها لتتلقى دفقات الحليب على لسانها وفمها ومصت كل نقطة منه حتى الثمالة علمت من زوجتى ان صاحبنا يريد الحديث معى ولكنه محرج فهو يعلم انى عارف بعلاقتهم ولكن ليعلم بأنى أستمتع بمشاهدتهما المهم أخبرتها انه ليس هناك أى حرج اخبرتنى أنه سيأتى مساء يوم السبت وجاء صاحبنا وكعادته كانت زوجتي في انتظاره شبه عارية ولكن في وجودى غير المرات السابقة وجلسنا وتحدثنا وكانت زوجتي تجلس ملصقة له وأكاد أرى الرغبة تقفز من عينيها ثم التفت إلى قائل وش رأيك نخليها رباعى فهمت فورا قصده ولكنى سألت للتأكد يعنى كيف؟ قال يعنى أنت عارف انى. رحتله وهي بتقلع الجيب والقميص وفضلت بالبرا والشراب بس قلبته على بطنه طلعت الصناعي وبصوابها بعد ما لحستها في طيزه تدخلها وتطلعها جامد. حلمت ليلتها بأنه عريسي و انا في أحضانه نرقص برومانسية في منزلنا بعد الفرح وقبلني في فمي في الحلم وإستيقظت لأجد نفسي أشعر لأول مرة برغبة جنسية كبيرة وعضوي الانثوي الذي اهتم فقط بجماله و نعومته يشعر لأول مرة بالإثارة و يفرز سائل غذير من الرغبة جعل ملابسي الداخلية تبتل , كلمات بسيطة رقيقة فعلت بي كل هذا في ساعات معدودة. كان تتاوه بصوت عالي و كان الرجل يلتهم كسها كانه لم يرى الطعام قط! عادت زوجتي إلى البيت فاستقبلتها بالاحضان وكان شيئا لم يكن , لاحظتها وهي تضع شنطتها في الخزانة تحت الملابس ثم طلبت منها ان لا تنزع ملابسها لاننا سوف نذهب لزيارة اهلها ,,, حاولت هي ان تجعلني اوجل الزيارة الى الغد ولكني اصريت عليها ولم امنحها فرصة للتخلص او اخفاء ذلك الشريط , وبعد ان وصلنا الى منزل اسرتها دخلت هي عند امها وجلست انا مع والدها قليلا ثم استأذنته بالانصراف لارتباطي بموعد مهم وعدت الى البيت اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار رجل عاري ممدد على السرير وبجانبه امرأة تلبس قميص نوم اسود شفاف يتهامسان ويقبلها ويلعب بشعرها وهي تمسح بيدها على شعر صدره كانت تلك زوجتي! محمود جسمه اسمر شوية متناسق مشعر من صدره زبه كبير شكله رجولي الراجل المثالي، قولت له تعالى دلوقتي حالاً، قال لي انت متأكد قولت له ايوة وبسرعة وقفلت معاه، دخلت وقفت على الباب وقولت لها محمود جاي دلوقتي، لقيتها بتدعك صدرها وبتبتسم، أنا كنت متفاجئ بردود فعلها قعدت جنبها ولعنا سيجارتين، دخلت الحمام أخدت دش وانا دخلت وراها استعديت برضه، وهي قاعدة بتنشف شعرها محمود رن عليا، بصيت من فوق قولت له اطلع، وصل للشقة ودخل، وبدون مقدمات دخلته أوضة النوم، كانت هي نامت مكانها على السرير وهو واقف بيبصلها وهي بمنتهى الجراءة بتبص له وأنا واقف عريان جنبه، موقف يجنن، محمود قلع هدومه واحدة واحدة وهي بتبص له ولما قلع البوكسر بصت لزبه قرب منها وأنا واقف وقف جنب السرير وحط زبه على وشها، بدأت تمصه، مكنتش مصدق المنظر ، نجلاء مراتي وبنت عمي وحبيبتي بتمص زب راجل غريب مد ايده مسك بزازها وبدأ يلعب فيها وبعدين شال الغطا من على جسمها وبقت كلها عريانه قدامه، مد ايده مسك كسها ضمت رجلها أكتر على ايده وبعدين فتحتها، بعبصها في كسها بصباعه وهي بتمص زبه وانا من المنظر بدأت العب في زبي اللى كان هينفجر من اللي هو شايفه، محمود قرفص على رجليه وسحب جسمها على طرف السرير ورفع رجليها، وبقى كسها قدامه، بص في عنيا وبدأ يلحس في كسها وهي بتلعب في صدرها وبدأ صوتها يطلع، محمود محترف عني بكتير في كل حاجة نجلاء أول مرة تتناك من راجل تاني وراجل بجد عارف يكيفها، لحس في طيزها وكسها بقوة وهي بدأت تتلوى على السرير تحته، وجت اللحظة الرهيبة، محمود وقف ومسك رجل من رجليها رفعها لفوق وبدأ يحك زبه في كس نجلاء وهي بتترعش رعشات متتالية وبص لي وهو بيدخل زبه في كسها وهي كمان فتحت عنيها وبصت لي وزبه بيدخل فيها براحه وهي بترفع راسها لورا وعنيها بتغمض غصب عنها لحد ما زبه كله بقى جوة كسها زبه اللي تقريبا اد زبي مرتين، مجرد ما زبه كله بقى جوة انا شوفت نجلاء بتترعش رعشة عمرها ما حستها معايا وبتقطع في صدرها بدأ محمود يفتري عليها أكتر بدأ ينيك فيها وهي بتجيبهم وفي قمة شهوتها ، منظر انا حسيت معاه ان قلبي هيقف، قربت نمت على بطني جنبها أبوس في بزازها وهو بيضربني على طيزي وبينيكها ، وانا بحك زبي في السرير، محمود بعبصني في طيزي وهو بينيك مراتي وبعدين عدلها على السرير وطلع نام فوقها ودخل زبه مرة واحدة جامد وهي صرخت وبدأ ينيك فيها بسرعة وبضانه بتخبط في خرم طيزها، لحد ما بدأ صوته يعلى وجابهم جوة كسها وهي بتخربش ضهره بضوافرها وانا بجيبهم على السرير معاهم. مسك المدرب الثاني و هو ينيك كسها ارداف ماما و فردها مبينا خرم طيزها مستقبلة زب المدرب الاول! غابي خجولة قليلاً و متردده بهذا ألخصوص و لكنها شبقة و متشوقة لكهذا تجربة سكس نيك كس, سكس دياثة مترجم, صدر كبير, سكس نيك صغيرات سكس عالمي مُترجمموقعموقع Arab sex هو اكبر موقع سكس متخصص بترجمة افلام السكس الاجنبيةسكس العرب , ويقدم لكم احدث مقاطع وفيديوهات السكس المشهورة للشركات العالمية Brazzers, Tushy, Blacked, Newsnation, Pure Taboo, XNXX, XLXX, SEX, PORNHD, aflam, sexalarab, 3almymutrjm, translated porn movies سكس العرب etc , ممثلي ونجوم السكس ايضاً مدرجين باللغة العربية , موقع Arab sex يضم مجموعة متوعة وحصرية لمختلف الافلام الجنسية. كنت احدث نفسي كم اتمنى ان ادخل هذا الفحل الهائج على زوجتي ليتمرغ بجسدها على السرير ولكن هيهات ان تتحقق مثل هذه الامنية ,,,,, ولكن راودتني فكرة شيطانية : فكرت واعجبتني الفكرة وقررت ان انفذها. اهلا و سهلا اسمي سامر عمري 17 سنة ادرس في الثانوية دعني احكيلكم قصتي مع دياثتي على ماما تبلغ من العمر 45 سنة و متروجة من بابا 50 سنة هو يعمل في احدى دول الخليج و لا نراه طول العام الا في اجازته السنوية و انا الولد الوحيد ليس لدي اخوة دعني اصف لكم ماما : طولها 160 وشعرها اسود طويل يصل الى طيازها و لديها طياز كبيرة و مربربة و صدرها DDD و بطنها مشدود لانها تمارس الرياضة في النادي بشكل مسمتر وتحب ان تلبس ملابس ضيقة في النادي مما يشتت انتباه الناس في النادي. خلع الرجل الاخر ملابسه و كان مفتول بالعضلات و كان زبه متشابه بزب المدرب و بيدو انه ايضا يعمل كمدرب في النادي جثت امي على ركبتيها و بدات تمتص زبابهم واحد تلوى الاخر و من ثم نامت على السرير و المدرب الثاني بدا يفرك زبه بكسها و كان المدرب الاول ينيك فمها و من ثم ادخل المدرب الثاني زبه في كسها مما جعلها تهشق و لكن لم تستطيع ان تصدر صوتا لان زب المدرب الاول كان في فمها استمرو في النيك الى ان تبادلو الادوارو لكن هذه المرة امي كان على وضعية الكلب و جات لتمص زي المدرب الثاني و جاء المدرب الاول بادخال زبه في طيزها و كانها معتادة عليه فعفرت انها اتناكت في طيزها من قبل! و بعدها قام الرجل و رايت زبه و كان زبه متشابه للمثلين الاباحيين! ضحكوا هما الاتنين قرب منها وضربها على طيزها وخرج نزلت تحت الدش وتحسس على كل حتة في جسمها وتفتكر الليلة اللي فاتت وهي بتبتسم. و فى نفس الوقت ب عليه كل شوية و رجعت تروق فى المكان و انا ببص على جسمها هيا كانت لابسة جلبية خفيفة محددة جسمها و اوشرب على راسها و كانت طبعا بدون ثياب داخلية. مضحكش عليكو انا حرفيا من اول ما بصيت فى عنيها و انا بعتذرلها و هى ابتسمتلى و انا حرفيا حسيت بحاجه بتحركنى ناحيتها معرفش حب و لا ايه بس عايز اتكلم معاها بدأت افتح مواضيع معاها. تبدأ الحكايه فى يوم 27 ديسمبر 2015 اليوم دا الشركة كانت عامله حفله كبيره فى مقر الشركة و معزوم فيها المديرين و المساعدين و رؤساء الاقسام و مساعدينهم للاحتفال بانتهاء السنه الماليه و الوصول لاعلى نسبه ارباح للشركة خلال 10 سنوات عمل فى مصر اليوم دا كان معزوم فيه الاشخاص للى سبق و ذكرتهم من الشركة و بعض من شركائنا من خارج الشركة زى البنوك و المؤسسات للى بتساعدنا و كان من حظى انى احضر الحفله دى و اول مره احضرها بعد ما اترقيت فى شهر 6 من نفس السنه فى اليوم دا انا كنت رايح و انا مخنوق لانى مليش فى جو الحفلات و الرسميات دى و عشان انا رايح مخنوق اصلا و مش مركز من غير ما اخد بالى خبطت فى واحده كانت زى القمر بس انا مكنتش اخد بالى فبصتلى رحت اعتذرتلها محمد : انا اسف جدا ماخدتش بالى. استمرو بنيكها في هذه الوضعية الساخنة بكل عنف و كان العرق يتصبب في اجسامهم الى ان وصلت ماما لرعشة قوية و لدرجة ان كسها افرز ماء كانه شلال. انا ساكن فى احدى المناطق الراقية فى القاهرة. جاء زوجي للسيارة وقال لي يا مجنونة احمد لاحظ نظراتك واحرجتينا كلنا ماذا سيقول عنك الآن , قلت له لم استطيع أن اتمالك نفسي مجرد أن رأيته تذكرت ما حدث منذ يومين وضحكت فقال لي زوجي ألم أقل لكِ أنكِ أصبحتي شرموطة كبيرة وضحك ولاحظت ان قضيبه منتصب فقلت له هل الموقف أثارك فقال لي جداً , التعريص أصبح متعتي بصراحة. دعني ابدا احداث قصتي عندما اكتشفت دياثتي عليها التي حصلت قبل 3 اشهر: في يوم من الايام عدت من المدرسة مبكرا بسبب بعضا من الظروف، عدنا دخلت الى الشقة سمعت صوت اهات عالية قادما من غرفة امي و شككت فيها. وفتحت الفيس وكلمت أحمد كان لحسن الحظ مراته مسافرة ومش في البيت ومعاها الأولاد وهو لوحده ودي معلومة عرفتها من جوزي فقولت كويس هناخد راحتنا وهقدر أتكلم , كانت الساعة 12 أولادي نامو و أكيد أحمد في البيت أنا عارفه إنه بيروح بدري ومبيحبش السهر , كلمته وقولتله أحمد , طبعا الطريقة غريبة لكن انا عايزه أقول إسمه , قالي ايوة يا مروة خير انا قلقان من ساعة ما كلمتيني , قولتله انا هتصل بيك ممكن , قالي ممكن جداً , إتصلت بيه وسمعت صوته قولت له بتعمل إيه , قالي يا سلام وضحك , قولت له بتضحك ليه قالي , مروة إنتي طبيعية ؟ , قولت له لأ مش طبيعية و ضحكت , فقالي إنتي بخير بجد ؟ فقولت له أحمد أنت يهمك بجد ؟ قالي أكيد طبعاً قولت له عشان أنا مرات صاحبك قالي طبعاً , قولت له بس , قالي مروة طريقتك غريبة ممكن تشرحيلي في ايه. بإختصار كنت أكره هذا الشاب إلى أن حدث موقف غير الأمر تماماً كان زوجي يجلس مع أحمد في كافيه اعتادو الجلوس به وإتصلت بزوجي وطلبت منه بعض الطلبات المنزلية وقلت له أنني اريده أن يستيقظ مبكراً لأني أريده في مشوار هام خاص بعملي , فرد علي زوجي بضجر كالمعتاد وأنهى المكالمة لكن يبدو أنه نسي إغلاقها فسمح أحمد صديقه يقول له لماذا ترد بهذه الطريقة أن زوجتك لا تستحق هذه المعاملة فقال له زوجي دعنا من رومانسيتك وطيبتك هذه ولنكمل اللعب , فقال له احمد ربنا يصبرها عليك من يتزوج مثل زوجتك رجل محظوظ لكن انت غبي , فضحك زوجي واكلمو اللعب واستمعت للعب قليلا ولاحظت طريقة أحمد في الضحك والهزار قمة الرقة والشياكة , ليلتها تغيرت فكرتي عنه تماماً , فتحت الفيس بوك وفتحت بروفايل أحمد وأخذت اتفحص في صوره و منشوراته , وقد إزداد إعجابي به. وصف: سكس نيك دياثة مترجم: غابي تجرب لأول مرة أن تكون زوجة مثيرة تحصل على متعها ألجنسية من زوج غير زوجها, يقوم زوجها ألديوث بأرسال شاب لها لكي ينيكها و يجعلها تخوض تجارب نيك و متعة جنسية لم تخوضها من قبل,. و من يومها ادركت اني ديوث على ماما و كنت اتعمد الغياب من المدرسة فقط لاتلصص على ماما و هي تتناك من نفس الفحول و احيانا يحضرو شخص ثالت و رابع. جن جنوني مما رأيت فقررت ان اواجهها بالامر واضغط عليها لتنفذ جميع رغباتي وفعلا لما عدنا الى البيت اخبرتها باني اعلم كل شيء والشريط بحوزتي فانهارت وهي تبكي وتطلب مني الصفح , اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار تظاهرت بداية بالغضب بسبب خيانتها ولكن مع مرور الوقت بينت لها ان منظرها في الشريط مع ذلك الرجل اثارني فاستغربت ذلك وصارحتها باني لا امانع من علاقتها بعشيقها ولكنني اتمنى ان اكون مطلع على الوضع , لم تصدق زوجتي ما اقول ولكنها مع مرور الوقت ادركت باني غير طبيعي! وزوجي خل ملابسه وأحضر كرسي وجلس عليه يداعب زبه بقوة وهو يشاهد ما يحدث , وأحمد يلحس كسي وخرم طيزي ثم فجأة اقترب بزبه من كس و أدخله بقوة جعلتني أشهق وانا أنظر لزوجي والإثارة في أقصي حد و انا أأخذ زي غريب في كسي لأول مرة و احمد يستقر على وضعه لنصف دقيقة تقريباً زبه في كسي وانا افتح فمي و انظر لزوجي وزوجي يمسك قضيبه بقوة وينظر في عيوني وزب أحمد وهو في كسي وانا ارفع ساقي له ثم أخرج قضيبه ببطء و أدخله بقوة مرة ثانية فتأوهت بشدة وانا أمسك طيز أحمد وأنام على السرير وأغمض عيوني وهو ينام فوقي ويحتضنني وينيكني بقوة وسرعة وهو يلحس رقبتي وشفايفي وينيكني بعنف شديد ويصدر آهات و أصوات كلها متعة ورغبة وصوت النيك يرتفع و انا أتأوه بقوة من متعة الزنا و الخيانة و الفجور وأنظر لزوجي كل فترة فأجده يفرك زبه بعنف ثم فجأة أدخل أحمد زبه بقوة داخل كسي وتشنج جسمه وهو يقول آآآآآه بقوة ويقذف بلبنه الساخن بغزارة داخل كسي وانا أرتعش من النشوة وأقول آهات عالية وزوجي لبنه يتدفق من زبه للأعلى وأحمد جسمه يرتخي بعد أن أنزل لبنه داخلي ويخرج قضيبه وينام بجواري وزبه نصف منتصب. صحيوا التلاتة بعد الضهر شريف قام الاول دخل الحمام وهو جوه الهام دخلت عليه وهي ملط اول ما شافها قال. بعد يومين قابلنا أحمد جارنا وهو شاب في أواخر العشرينات كان يقوم بتشطيب شقته إستعدادا للزواج تقابلتنا اما العمارة التي نسكن فيها وسلم على زوجي ونظرت له وانا اتذكر ما كنا نقوله منذ يومين وواضح انني أطلت النظر فإبتسم في رقة وأنا احرجت بشدة فتركتهم وذهبت للسيارة وهو وقف يتحدث لدقائق مع زوجي. في البداية قمت انا بزيارة صديقي حسن وكان حسن يحب الحريم بشكل خيالي وحيوان جنسي بمعنى الكلمة ودائما كان حديثنا حول هذه الامور , بعد ان شربنا الشاي بدأت احدثه عن علاقتي بأمرأة غاية في الجمال وكنت احمل معي صورة لزوجتي فلما شاهد صورتها جن جنونه ولم يصدق انني على علاقة بهذه الفاتنة , فانتهزت الفرصة وقلت له انني على موعد معها غدا ولكنني لا اجد المكان المناسب للاختلاء بها فزوجتي لا تغادر المنزل فقال : بيتي بيتك اهلا وسهلا على الاقل اشرب معكم الشاي! و بعدها قامو بتبديل اماكنهم نام المدرب الاول على ظهره و ركبت ماما على زبه و لكن اعطته ظهرها و ادخل زبه في طيزها المربرب و فرد ساقيها المرنة ممسكا فيها و بدا بنيك طيزها و جاء المدرب الثاني بادخال زبه في كسها و بداو بنيك اخرامها بكل عنف و ماما كانت تتاوه بصوت عالي و كانت لا تبالي بان الجيران سيسمعوها. تسللت خارج البيت و تظاهرت باني عدت من المدرسة بعد ذهاب المدربين و سلمت على ماما فذهبت الى غرفتي. يخربيتك يلا يا متناك يا عرص كل دي طيز ايه دا يلا يا كيمو. طولت عليكم معلش بس لازم تعرفو عنى كل حاجه قبل ما ابدأ احكيلكم ازاى اتحولت من مطلق عندو 28 سنه لشخص كل حياته بقت قايمه على مغامراته النسائية و ازاى كل فتره يعمل علاقه مع واحده جديده و علاقه هنا مش علاقه جنسيه بحته و السلام لا هو المعنى الحرفى للعلاقه من الحب و الاهتمام و الجنس. هذه قصة دياثتي على ماما و اتمنى ان تعجبكم القصة. هات جوه هات جوه شريف شد عالاخر ونام فوقيها وجاب وخلاه نايم فوقيها شوية وكمال بيلحس كسمه شريف قام وبيلحسلها هو كمان نامت فوق السرير فاشخة رجليها والاتنين شغالين لحس في كسها. انا لا اراديا بدات استمتي على هذا المنظر و هي تمص قضيب الزنجي الذي لا اعرفه! و هذا المنظر جعلني اقذف للمرة الثانية و زبري نام بعدة دقائق و عاد منتصبا للمرة الثالثة و بعدها قامو بتغيير الوضعية الى وضعية الوقوف المدرب الاول كان ينيك كسها و هو رافعها و اتى المدرب الثاني و ادخل زبه في طيزها. اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار نعم ركبت زوجتي مع الرجل وهي في كامل زينتها وانطلقا سرت خلفهم حتى وصلوا إلى عمارة سكنية فدخلوا بها ولم استطع ان افعل شيئا. وتنتهي حكاية اول تجربة مجنونة مع أحمد جارنا. خلصوا وقاموا ناموا جمبها التلاتة ملط والسرير متغرق بلبنهم وناموا على كده. عدنا المغرب ولاحظت ونحن نفتح باب الشقة أن شقة أحمد مفتوحة ولا يوجد صوت فقلت لزوجي أحمد تقريبا نسي باب الشقة مفتوح , فطرقنا الباب ولم يكن الجرس يعمل فلم يرد أحمد دخلنا الشقة حتى الغرفة الأخيرة نبحث عن أي شخص فوجدنا أحمد بمفرده يقف في البلكونة يشرب سيجارة فشعرنا بالإحراج عندما رأينا وابتسم وقال لنا أهلا يا دكاترة منورين فقال له زوجي اعتقدنا أنك نسيت اغلاق الباب فدخلنا , فقال لنا آسف انا غير معتاد على أني صاحب شقة وضحك. اقرأ أيضاً رائعة أنا امرأة متزوجة إسمي مروة عمري 35 عام علاقتي بزوجي ليست على ما يرام منذ زواجنا من حوالي 12 عام كان مجرد زواج تقليدي عادي مثل كل غالبية الزيجات في مصر , أنا شخصية جادة لم أعرف الحب ولا العلاقات طوال عمري , اهتم فقط بمذاكرتي والتنافس في مجال الدراسة حتى حصلت على درجات علمية عالية , زوجي ليس له وجود في حياتي حتى في الجنس لا توجد بيننا رغبة ونمارس على فترات طويلة جداً وانا تعرفت على الجنس من خلاله بعد زواجنا فخبرتي الجنسية كلها مرتبطة بما فعله معي وبإحساسي تجاهه , فأنا الجنس بالنسبة لي غير موجود في الحياة تماماً. و كنت عاوز اتعمد انى المس جسمها و كانت بتنزل السجادة التانية من فوق المطبخ الخشب و كانت السجادة تقيلة عليها جريت امسك معاها و وقفت وراها و انا عامل انى بساعدها و حطيت زبى فى طيزها من ورا و انا اتحكك و انيك ام صحبي ولقتها سبتت و انا اتسبتت و زوبرى زى الحديد فى طيزها و طيزها كانت طرية اوى و شميت ريحة عرقها و سمعت انفاسا تتزايد و انا كمان فضلنا بتاع 20 ثانية على كدا و نزلنا السجادة و فجاة رن الموبيل بتاعى و انا كنت سايبه عند التلفزيون جريت ارد عليه و كنت مرتبك جدا و هايج عليها و نفسى انيك ام صحبي و ادخل زبي في كسها. قالتى ممكن تدهن ليه رجلي قولتها ماشى رفعت الجلبية بتاعتها لحد الفخذ و قلتلى من الركبة و انت نازل انا اول ما شوفت رجليها مش صدقت نفسى انى هلمس الرجلين دول و كمان ح انيك ام صحبي احمد. في احد الاسواق الشعبية في مدينة جدة كنت اتسوق انا وزوجتي وكان السوق يكاد يخلوا من الزبائن وكان جميع البائعين في هذا السوق من الجنسية اليمنية كانت زوجتي كعادتها تلبس العباءة المخصرة تبرز تقاطيع جسدها واخذ البائعون يعلقون بصرهم بها وهي تمر امامهم فيتفحصون جسدها من الاعلى إلى الاسفل ومن الامام والخلف اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار كنت اعتقد ان زوجتي لايمكن ان تسمح لرجل ان يقترب منها الا انني اكتشفت بعد فترة ان لها علاقة بشخص اخر , وفي احد الايام اخبرتني انها تريد الذهاب لحفل زفاف احدى صديقاتها وطلبت مني ان اوصلها لصالون التجميل وافقت واعطيتها ماتحتاجه من النقود وذهبنا إلى السوق واشترت فستانا للمناسبة ثم اوصلتها إلى صالون التجميل وعندما همت بالنزول قلت لها متى اعود اليك لاوصلك إلى قاعة الفرح ؟ فقالت لاداعي سوف اذهب مع صديقتي خلود فهي موجوده هنا. هذا غير منطقي فجل و اقصى ما يمكن الشعور به في هكذا موقف هو مجرد اعجاب بالشكل حتى شخصيتها لا يمكن ان يعجب بها فهو لا يعرف طبعها او تفكيرها، خليك ملامس للواقع في ما تكتب. ياسمين : لا فعلا سوبر مان انا مضحكتش كدا قبل كدا انت طريقتك كوميدية فى الكلام بص خد رقمى اهو و نبقي نكمل كلام عن السوبر مان بعدين لانى مضطره امشي دلوقتى. و هى ابتسمتلى انه مفيش مشكله ياسمين : لا و لا يهمك يا استاذ. ذهبت إلى البيت وبدأت تساورني الشكوك! كمال مخلص تجارة وبيشتغل في شركة كبيرة بواسطة من امه. جرا يا خول انا جيت جمبك شريف وراها بيضحك وبيلعب في زبه من فوق الهدوم لابس تيشرت وبنطلون جينز والهام لابسه جيبه وتحتيها شراب اسود ومش لابسه اندر وقميص لونه ازرق وبرا اسود فل ميك آب بس عرقانة وشكلها مفرهدة كمال. امي عارية تماما و فاتحة ساقيها الى رقبتها كان لديها لياقة رياضية و يوجد رجل غريب ملامحه تدل على انه افريقي و هو مفتول العضلات و كان يلحس كسها بكل شراهة! و كانت اهات الفحلين تعلو كانهما مستمتعين بان ازبارهم العملاقة تفرك ببعضهما البعض داخل اعماق كس ماما! في اليوم التالي اتصلت على صديق لي يعمل في احد المراكز الطبية وطلبت منه دواء مخدر قوي المفعول توسلت اليه حتى وافق دون ان يدري بحاجتي اليه فاعطاني المخدر وشرح لي طريقة استخدامة , وفي المساء وضعت لزوجتي المخدر في كأس عصير واخذت اداعبها على السرير وقمت بتعريتها واسقيها العصير حتى شربت فذهبت في نوم عميق وووووواو لقد حانت الفرصة واللحظة التي انتظرها وكانت غاية امنيتي وتوقعي ان يشاهد ذلك الفحل زوجتي وهي عارية ويمعن النظر اليها عن قرب وانا اشاهد , ولان اكثر ماكان يثيرني بها هو طيزها لذلك قلبتها على بطنها وجعلت طيزها الى الاعلى لاني اريده ان ينظر الى طيزها بالذات وكنت ارتعد خوفا وقلقا وشهوة وهيجان وانفعال ,,,,,, عندما انتهيت من اعداد زوجتي للمشاهده فتحت نافذة الغرفة قليلا لاشاهد من خلالها وخرجت تاركا باب الغرفة مفتوحا بعض الشيء وخرجت من باب الفيلا ولم اقفله بالمفتاح حتى يتمكن ذلك الباكستاني من فتحه اذا اراد , ناديت عليه فاتى مسرعا , اخبرته بانني ساغيب لمدة ساعة لقضاء بعض الحاجات وحرصت ان اخبره بأن زوجتي متعبة ونائمة اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار فهي لم تنم من 24 ساعة وطلبت منه ينتبه إلى جيدا , غادرت الاستراحة بسيارتي والحارس يراقب خروجي ثم ابتعدت قليلا وعدت لاوقف السيارة في مكان مخفي ورجعت إلى الاستراحة وانا اتمنى ان تنجح خطتي قفزت من الحائط الخلفي وتوجهت إلى النافذة بعد لحظات دخل الحارس إلى الفيلا واخذ يجول في الممر ولما شاهد باب الغرفة مفتوحا بعضه دفعه فضوله ورغبته في اختلاس النظر عله يرى زوجتي وهي نائمة فلما اطل برأسة من الباب وشاهد مالم يخطر له ببال تصلب في مكانه وقد تسمرت عيناه على جسد زوجتي. و حسيت انها متجاوبة معايا طلعت الجلبية لفوق و بتديت ادهن شوفت كسها اتجننت اول مرة اشوف كس مش فوقو كلوت بس رحت نايم عليها و فى نفس الوقت حاطط ايدى على كسها و فى نفس الوقت مسكت شفايفها و ابتديت امص فيهم و اقطع فيه و انا انيك ام صحبي المتناكة و مش ادتها فرصة تتنفس امص فى شفايفها والحس فى لسنها و ايدى على كسها و هيا بتتفلفص تحت ايدى زى السمكة الى لسة فيها الروح. و قلت في نفسي مع هذه الكنية بالتاكيد امي حبلت من هؤلاء الزنوج! و بعدها امي اتت بوضعية الكلبة و بدات تمص زبه كانها ممثلة اباحية و لديها خبرة! كدة طب وحياة كسمك لاهريك النهاردة. الهام بتشتغل دكتورة في الجامعة ولسه بتشتغل جوزها مسافر برا بيشتغل في البورصة ساكنين في شقة شيك من فلوس النيك والدياثة لسه راجعين من حفلة نيك هي وابنها مع تلت شباب في فيلتهم النهاردة يوم الخميس فبتفضل حفلة كده عشان لسه الشغل باقي الاسبوع وهي في الجامعة عادية جدا زي زمايلها. انصدمت من هذه الحركة لاني اول مرة ارى منظر مثل الذي اراه بام عيني! و رحت مطلع زبى و قلتلها اية رايك قالتلى عاوزة امصه قولتلها لا كسك اول و رحت مدخلو فى كسها و كاتم نفسها لقتها بتتنفس بصوت عالى و قلبها بيضرب و فضلت انيك فيها انيك ام صحبي لمدة 10 دقايق و ابوسها و امص صدرها و رحت مطلعو من كسها بعدما جبتهم و مليت كسها لبن زبي. هجت من المنظر و انتصب زبي مرة اخرى! اه يا ولاد الشرموطة كمان كمان الحسوا كسمكوا المتناكة. لم أمنع نفسي و لم اتعجب شعرت انني حرمت نفسي كثيراً من أشياء ممتعة حتى أصبح عمري 35 عام ولم أشعر مرة واحدة بالإثارة الجنسية ولم يدق قلبي مطلقاً , مر اليوم وأنا أفكر فيه طوال النهار وفكرت في فكرة تجعلني أتحدث معه , فأخذت هاتف زوجي وهو يستحم و فكرت في أن أتصل بأحمد وادعي أن هناك خطأ حدث واعتذر له وفعلت بالفعل , إتصلت به وقلبي يدق بقوة وانا أنتظر سماع صوته , ورد علي وقال بمزاح بصوته الرقيق , باشا بتتصل بدري ليه , فقلت له أسفة انا مروة كنت أتصل بأمي فإتصلت بك بالخطأ فقال لي أحمد ولا يهمك وصمت و انا صمتت , فقلت له أريد ان اتحدث معك في موضوع هام , فقال لي خير هل الجميع بخير , فقلت له لا تقلق أريد فقط أن أتحدث معك ساتحدث معك على الفيس بوك فقال لي أقلقتيني , هل أنتي متأكدة أن الجميع بخير , فقلت له نعم فقال لي وهل أنتي بخير , شعرت بنبضة قوية في قلبي وهو يسأل عني فقلت له نعم بخير , فقال لي مش باين , فقلت له لماذا تقول ذلك فقال لي صوتك , فقلت له ساتحدث معك لكن لا تخبر أحمد بشيء فقال لي سأنتظر أنا قلقت جداً. اه يابن الشرموطة كفاية بقا آه آه آه. قصص سكس تعريص محمد ومراته نجلاء أنا محمد اتجوزت بنت عمي عن حب، كنا في نفس العمر 22 سنة، هي كانت جميلة جداً ولا زالت، خجولة هادية بتحبني جداً، مع مرور الوقت خبرتي الجنسية زادت جداً وعلمتها حاجات كتير في السكس وبقت ديما مولعة نار وهايجة، أنا من الملل ميولي الجنسية بقت متطرفة كتير بقيت سالب وبحب التعريص وبقيت عايز تغيير دائم. وبعد 5 دقائق من المص المستمر سمعت صوت حرس الباب يرن و ذهب الزنجي ليرد الباب كانهم ينتظرون شخص اخر خرج من الغرفة و ذهب ليرد على الباب بينما امي كانت تتسدح و تستمني الا و دخل مدربها مع رجل زنجي اخر! تنبيه : هذه القصه غير معتمده اعتماد كامل على الجنس لذلك قد تمر اجزاء بها جنس قليل او تخلو من الجنس على حسب تطور القصه. ز كانت رجل مليانة شوية و بيضة و مفهمش شعرة و ناعمة زى الحرير مسكت المرهم فبدات ادهن ليها و اطلع للركبة و انزل لتحت من اول ما مسكت رجليها زبى وقف زى الحديد مرة اخرى كمان و هيا كانت مبسوطة اوى و بعد شوية لقتها بتغمض عينها طلعت ايدى فوق الركبة شوية مسكت فخذها كان طري و ناعم و ابتديت ادهن فيها و انا خلاص فقت السيطرة على نفسى وقررت انى لازم انام معاها و انيك ام صحبي احمد. لم اكن اتوقع ان كس امي يتسع لزبرين! طالعلك يا شرموطة ابن القحبة هيطلع ايه يعني الهام خخخ طب خد كمان اهه كمال اه لا براحة براحة مش كدة خلاص بالراحة خالص اهه كدة مبسوط كدة اه كده حلو آه آآآآآه آآآآآآه يبنت اللبوة دخلت اربع صوابع مرة واحدة وكمال مش قادر وهايج وعمال يوحوح تحتيها شريف قلع هو كمان ودخل ورا أمه بيبعبص فيها وفكلها البرا ويضربها على طيزها وكل ما يضرب اجمد تزود هي في طيز كمال. تركت الحارس يستمتع بالنظر إلى زوجتي وهي تستحم ويمتع عينية بثقب جسدها من قدميها إلى رأسها وعدت الى الداخل. اجرم بها بكل معنى الكلمة ,,, ثم طلب منها ان تأخذ وضع الارنبة او اللبوة فلقسة ففشخت رجليها وسجدة له وقد قوست ظهرها ثم وضع هو يديه على اطيازها وهو ينظر الى طيزها وادخل زبه بكسها واخذ ينيكها وهي مستسلمة له تماما حتى انتهت شهوته داخلها فقامت مسرعة الى الحمام.。 。

قصص سكس خيانة زوجية مروة و أحمد نيك ساخن الجزء الأول

😎。

6

قصص سكس دياثة زوجتي تنزل البحر بالكيلوت تطلع من غيره

⚑。

18

قصص سكس خيانة زوجية مروة و أحمد نيك ساخن الجزء الأول

✌。 。

3

قصص جنسية جديدة اربع صعايدة مع امي و مراتي نياكه دياثة

👌。 。

18

تجربة ألدياثة ألأولى

🚀。 。 。